Begynner helg. 12.&13. oktober. Kl. 11.

Livet er kort, lær bridge!

• Starter 12. okt.
  • 1 900 norske kroner
  • Gjerdrums vei

Tilgjengelige plasser

Tjenestebeskrivelse

Når kurset er ferdig, vil elevene ha lært de aller mest grunnleggende prinsipper i meldingene. Kursets mål er at elevene etter endt kurs skal kunne gjennomføre et helt spill og ha tilegnet seg de mest elementære kunnskaper om meldinger, utspill, spill og motspill. Du vil få utlevert et kurshefte. Innholdet i dette heftet vil danne grunnlaget for undervisningen. Det spilles circa16 pr week-end som alle har tilknytning til leksjonene.  Etter endt kurs anbefaler vi å fortsette og spille så mye som mulig. Bridgeskolen har en egen bridgeklubb som heter Dampen BK hvor vi har en egen gruppe for de aller ferskeste. Der spiller vi miniturnering med instuktør som går rundt og hjelper. Tilbakemeldinger fra deltakere er at de synes det er  meget nyttig trening. Hver tirsdag klokken 18.00, man kan komme alene eller med makker, DAMPEN BK.

Kommende økter

• Gjerdrums vei 1, Oslo, Norge