Damp Ess crop.jpg

DAMPEN BK er klubben til Bridgeskolen. Dette er en bridgeklubb for alle hvor vi tar ekstra godt vare på de ferskeste.  Det er kursinstruktørene som er turneringsledere, og alle som trenger det får hjelp underveis. Hvis du kommer uten makker får du alltid spille med noen.

I tillegg har vi spilletrening for de helt ferskeste hvor instruktør er tilstede og veileder. Her er det lov å spørre og bruke alle hjelpemidler. Man spiller "miniturnering" kombinert med gjennomgang av tema underveis. Denne delen av klubben er perfekt for deg som kommer fra kurs eller har hatt et lengre opphold fra bridgen.

20221129_180951.jpg
20220727_131156_edited_edited.jpg

Vi spiller hver tirsdag fra kl 18:00 på Nydalen samfunnshus i Gjerdrums vei 1, "Dampen", samme sted som kursene avholdes. Vi avslutter vanligvis ca kl 21.

Resultater og spilloversikt blir publisert på http://nbfoslo.no/Resultater.

Ta kontakt på post@bridgeskolen.no hvis du har spørsmål.